Spenderarbyxan


I helgen har det shoppats vill jag lova... Fredagen handlades det kläder,
lördag for vi till IKEA, kan ni tänka er - INGEN annan hade kommit på den idéen-
det var knappt en kotte där! *
På söndagen for vi till Sickla, underbart amningsrum, fräscha toaletter -
we love sickla, yes we do! Där shoppades kläder igen!

Kuddfodral;
blommiga ny ikea, randiga ljusa Gripsholm & den bakre ikea 5 år gammal!



Nya soffbordet med låda till våra laptops och hyllplan för alla leksaker,
något annat är bara ren idioti att lägga där då det lilla livet snart kryper :)


*Det var folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk,folk, folk, folk, folk & lite folk på IKEA. :D

Kommentarer
Postat av: cissi

SNYGGT bord =)puss

2009-06-15 @ 10:17:08
Postat av: Josefin

Du ska absolut inte känna dig träffad vad gällde mitt anti-gravid-inlägg, snarare gillade jag ditt tips gällande att lägga huvudet på sne och nicka instämmande mot det mesta man får höra! :)



Skitsnyggt soffbord och härliga kuddfodral. Ännu bor vi hos svärföräldrarna och våra älskade prylar ligger i kartonger, blir jag riktigt desperat öppnar jag en på måfå och fantiserar om vart grejerna ska stå. Snart så!



Ha en riktigt skön start på veckan, kram Josefin!

2009-06-15 @ 12:43:36
URL: http://hedfallet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0