Bagarens dag

   

börjar tidigt :) Idag var jag uppe med tuppen kl 07:00 och satte igång med att
b a k a. Jag knäpp? Nej, mamma. Vill jag göra något så är det allra bäst att göra det INNAN lilla familjen vaknar! När alla andra snusade i kudden stod jag och förbannade margarin... ALDRIG igen att jag bakar med margarin. Bara ordet margarin! Man HÖR ju att det är äckligt!!! Nej, tackar vet jag hederligt smör. Smör, det låter rejält, det låter stadigt och det låter gott :)

Efter baket? Ja då slog mamma upp sin laptop, tog ett glas proviva- pro mage :) & en kopp te!

   

GOD MORGON! Nu ska jag amma lilla Smurf ♥

(JAPP, jag är jättebortskämd med en baby som SOVER!!! (ÄN så länge iaf!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0