Jag bakar hellre! I dubbel bemärkelse ;p





Studie av vårt hem! Jag har helt lagt ner detdär med inredning för ett tag framöver, en tre år sådär kanske? Jag är n ö j d bara jag kan sitta i röran (utan smulor som fastnar, dinosaurier som sticks och en hög med kläder som blir skrynkliga) och äta gott :)

Jag blir blek av avund när jag tittar på alla underbara bloggar där det piffas & fixas, men vårt hems tid kommer, en vacker dag.... Tror jag? Fast jag sa just i morse till min karl att jag gärna vill bli fler ( nej, inte NU, men sen!!!).



Samma skåp (Indori) som på första bilden, fast innan Baby! Det var en annan tid det :D Kuddar & pläd från Himla. Såhär såg det ut när jag började blogga!

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Preciiiis som gödsel och du för kommentera huuur många gånger du vill!

2009-05-08 @ 20:09:16
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 21:24:17
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0