Dåligt samvete lite



Jag har dubbelt dåligt samvete...

Först för att jag inte skrev om HUR jag fick nys på den fina Zebran.
Det var hos Badanka!

Sen har jag dåligt samvete för att jag är avundsjuk på henne.
Jag vet, det är fult att vara avundsjuk :(

Hon verkar bara ha det så himla najs! Det har jag med, men hon verkar
liksom ha grädden på moset lite mer ofta :D Om ni förstår vad jag menar?

Det är så härligt att det finns bloggar för allt.
Inspiration, glädje och framför allt MOTIVATION.
När livet känns lite tungt brukar jag titta in hos alla som verkar ha
solsken varje dag! Givetvis har de inte det, det förstår jag med, men
just då kan det vara peppande att läsa om hur bra allt är, se hur fint alla
har det och hur kul allt är.

Var hittar ni ert pepp?

Kommentarer
Postat av: Jess

Försöker se det positiva i vardagen runt mig! Ibland lyckas det, andra gånger inte.

2009-10-01 @ 19:39:16
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0