Mässa



Vårt underbarn vann en mössa, den fick jag :) En morotsmössa :D
Det var riktigt roligt att gå på mässa MED smurfan! Sist sov hon sig
igenom allt...KAN berott på att hon inte är så trädgårdsintresserad, ÄN.



Roligast enligt liten var ballongerna, de stora nallarna som gick omkring 
samt att snurra Liptonhjulet och vinna mössan till mosan :)



Roligast enligt mosan (förutom mössan då!) var Blingos & Sunny Kids
kläder! Massa glada färger till nästa sommar!
Hösten är redan full av sommarens fynd på Gekås :)



Roligast enligt  fassan var nog att fota Prinsessan & tokiga mosan :)
Det var fassan som kom på den braiga idéen att gå på mässan, jag är
lite för folkskygg egentligen :) Det var en jättekul dag! Jag är glad
att jag la influensanojjan på hyllan!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh vad roligt med mässan. Hade också velat gå. :) Vi hittade en overall till ett ok pris. Blev helt chockad när jag såg prislapparna på en del. Maj gaaad säger jag bara. Ha en härlig söndag! Kram

2009-10-04 @ 11:17:31
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Hanna

Vi har en likadan vagn som ni, funkar bra på barmark på vintern blir man tokig.

2009-10-04 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0