Sjukstuga...



Just som det började bli bättre med förkylningen dök nya moln upp...
Lilla kistan på Skatten vill inte alls :(

Laddar med Resorb, Inotyol (lilla rumpan är helt röd & prickig) och
Bepanthen. Det är hemskt varje gång det är dags att kika i blöjan...
Än så länge är hennes "alllmäntillstånd" ändå bra, hon leker & busar
på som vanligt, om än i lite lägre tempo. 

Jag tar på mig tappraste modet, vakar som en hök och avvaktar
ännu en dag. Jag trodde aldrig jag skulle sakna bajs så :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nämen stackars liten! Massa krya på dig kramar från oss. Här är det också sjukstuga.

2009-10-15 @ 18:27:20
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0