Min dag!


Vilken hejdundrande lyxig förmiddag!
Massage OCH fotbehandling♥

Detta skulle jag gärna göra till en vana.
Kan varmt rekommendera Therese på Sergel Spa,
hon var jätteduktig och väldigt trevlig! Jag ska genast sätta upp ansikts-
behandling på önskelistan och boka tid hos naprapat/kiropraktor-
jag har visst någon förskjutning som bör korrigeras!
Den där Therese kunde verkligen sina grejer!!!

Medan jag låg där å gottade mig var skatten med pappa på stan och busade,
sen blev det asiatisk buffé på Kulturhusets källarplan- mums!!!

Nu dricker jag vatten i mängder för att bli av med mina vällagrade
slaggprodukter! UT med er- Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Angelina

....vadan denna lyx?

2009-10-28 @ 20:31:02
URL: http://lyckostenen.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Aaa, vilken njutning. Den var du väl värd!



Kram

2009-10-29 @ 08:58:52
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0