Lördag...



Prinsessan sov lite efter frukost, rally och bad. Jag är sugen på att
prova Biskvierna med citronsmörkräm som var med i Elle Mat & Vin.
De hade sådana ner på caféet i centrum, fast då med vit choklad!

Vad är bäst tro? Jag är nog lite inne på att vit choklad passar bättre
till citronen? Well, medan jag funderar så blir det några chokladbollar
från igår :) Ha det gott, sätt på mentala macroobjektivet & koppla av.

Vi far in till stan för lite egentid för mamma & lite mormortid för Ärtan!

Kommentarer
Postat av: Jess

Njut av din egentid!

Jag har i bland svårt att gör a det, men det är så skönt att få vara bara vuxen en stund.

Ha en härlig lördag!

2010-01-23 @ 16:44:07
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vilka fina bilder du tar! Nya kameran verkar super! (Och är bilderna ovan tagna med din gamla så är jag bara avundssjuk - 2 superbra kameror! :) ) Jag skulle också säga att citronen passar bättre till den vita chokladen, låter godast! Gårdagens chokladbollar verkar inte heller gå av för hackor! Mums! Det kan ju till och med jag klara av att baka ;)



Se till att njuta ordentligt på stan med egentid och tänk på att lillskruttan får det underbart tillsammans med sin mormor! :)



Massor med kramar från oss!

2010-01-24 @ 10:47:37
URL: http://caerulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0