Du stal mitt hjärta...



Det var så nyss, inte längesen alls...

Jag har svårt att vänja mig vid att inte vara med lilla Ärtan hela dagen :)
Hon ÄLSKAR dagis (jag VÄGRAR säga förskola- dagis är bra, dagis är
fint och enbart positivt för mig) och jag trivs förvånansvärt bra på
jobbet, men, mot slutet av min arbetsdag (som är väldigt kort) känner jag
en sådan längtan efter henne att jag bara vill ruuuusa därifrån och hämta
henne och pussa pussa pussa och krama henne så hårt så hon kiknar av skratt!

Se hennes snoriga näsa och leénde ögon.
Höra hennes "poppopoo popo pooop" ( hon nynnar någon konstig
liten ramsa) och få massa dregliga pussar ackompanjerat av hennes,
mamaaaa mamma mamaaa!

Åh, jag sitter här och är helt brutalt nostalgisk och tittar på bilder från
vår första tid ihop♥ Det KAN inte sägas för många gånger:
Jag älskar Dig!!! Puss min lilla stora tjej! 

UPPDATERING: Det är Bolibompa hon nynnar! Det är inte
"poppopoo popo pooop" utan "boobo bobbobomp bompp".
När jag hörde vinjetten igår föll polletten ner :D För alla som undrat ;p

Kommentarer
Postat av: På vår udde!

Så gulligt skrivet jag blir alldeles tårögd, grinar åt allt sedan jag fick barn...

2010-03-12 @ 23:01:02
URL: http://trivsamthem.blogspot.com
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Jag säger också dagis, tycker förskola låter lite krystat för en tre åring. Tänk att de blivit så stora, tycker själv inte det var längesedan som min lille gosse var hjälplös och bara ville vara med mig och gosa...



Ha en bra ny vecka

Kram Camilla

2010-03-14 @ 19:25:22
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Karins fotoblogg

Oh, vilken underbar bild på er två! Vad vackra ni är! Och jag förstår precis hur du känner för Ärtan! Den stora, varma, underbara KÄRLEKEN!



Jag måste säga det igen, vilken underbar bild! Jag hoppas verkligen att den sitter förstorad på väggen!



Kram!!!

2010-03-16 @ 14:50:37
URL: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0