Monkey see monkey do



Vi har en förkylningsdagbok (för att hålla koll på medicinering) som
jag skriver i varje dag, tydligen något min lilla Ärta tagit fasta på :)
Så fort jag var klar ville hon också skriva.

Undra vad jag hade sagt om någon för två år sen hade berättat för
mig att jag skulle komma att ha; en gul hink, sparkcykel,
70elva gosedjur, docksäng & två dockvagnar i sovrummet en vanlig
torsdagskväll...♥  Nu är det saker som värmer mitt hjärta och gör
mig så innerligt lycklig!!!

Inte EN enda dag med Dig tar jag för givet Hjärtat mitt.
Inte en enda minut... Du ÄR en sann välsignelse, det är vad Du är!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Det är verkligen underbart att vara förälder :)



Spanar runt bland fler som använder bloglovin och är föräldrar. Så kikar in här med. Hoppas du/ni får en fin dag :)

2010-10-08 @ 10:54:31
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0