Lyckans ansikte



Underbaraste lilla Bus & ett badmintonrack :)
Ibland behövs inte mycket! Vi har just landat hemma efter en underbar
vecka med de bästa vänner man kan tänka sig.

Jag har en vän jag känt hela livet- vi började dagis tillsammans, fast hon
är född i januari & jag i december. Våra vägar har gått parallellt, korsats,
svängt & ibland gått isär, men hon har alltid funnits i mitt liv ♥
Ödet är lustigt, för vi fick barn samma år, tre månader är allt som skiljer.

"Lilla tjejen" & Ärtan har busat, skrattat, bråkat & kivats- precis som vi
gjorde som små. Det har varit helt underbart och obeskrivligt mysigt!

Jag är så glad att jag tog mig i kragen & genomförde resan, jag var
väldigt orolig och det var ett stort känslomässigt hinder att ta sig över.
Detta har varit ett år fyllt av många nya utmaningar & jag har känt mig
oändligt mätt på alla "första gången", men varje utmaning stärker-
det är ingen myt :)

Fortsatt glad sommar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0