Mitt Älskade barn



Jag kommer aldrig kunna skydda dig mot allt ont i världen- men jag lovar att bära dig igenom.
Jag kommer inte alltid kunna vara vid din sida- men du ska ändå vet att jag finns för dig.
Dagar kommer komma då inget jag säger är rätt- men jag lovar att lyssna.
Jag lovar att alltid lyssna på dig.

När allt känns hopplöst och du inte orkar vill jag alltid vara famnen du söker skydd i.
Du ska alltid veta att hos mig finns tröst och skydd mot det du inte orkar möta ensam.
Med mig ska du aldrig känna dig ensam- du är aldrig ensam!

Jag kan le mig igenom en bedrövlig dag för jag vet att jag är rikast i världen...
Bakom varje leénde finns Du! Min Älskade Dotter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0