My heart goes out to you



Tänker på alla de som drabbas av cancer...
De som kämpar och håller hoppet vid liv.



Varje dag bär jag mitt Hopehalsband.
Jag har bestämt mig för att köpa ett halsband varje år till min dotter.

Det första var just Hope-halsbandet.
Det andra blir Give Hope-halsbandet i rosa, det finns i fem färger.


UPPDATERING: tydligen finns det bara några få blå & rosa kvar så SKYNDA!


Det är ett öde jag inte önskar någon att drabbas av...
Så låt oss hjälpa alla de som kämpar ♥

SMS:a FORSKA till 72900 (50 kr)
Ring: 020-902090
PG: 90 20 90-0 BG: 902-0900


Kommentarer
Postat av: Tova

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 02:32:11
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: sienneis

Oj tack :)

Jag har inte en aning om ifall någon prenumererar:)

Jag är ju så dålig på att uppdatera & sånt :)

Men tack för de fina orden!



2011-07-13 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0