TÄNK PÅ DÖDEN! och livet därefter...



Dethär är så oerhört stort & viktigt...
Det är faktiskt en fråga om liv, eller död.
DU
kan rädda livet på någon,
ett barn
en förälder
en älskad livskamart
en viktig medmänniska
TA STÄLLNING IDAG!

Jag var själv tveksam, men läste sen om en vars mor hade
donerat sina organ och räddat livet på fyra svårt sjuka människor.
Tänk bara, att först få leva ett helt eget liv, och sen bidra till att fyra andra
får fortsätta sina- tack vare donation! LÄS PÅ, FUNDERA & TA SEN STÄLLNING!


FÖR livet!!!



Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej

Tack för att ni tog er tid att komma förbi mej ,jag blev så glad!!

Nu i helgen provade vi min lilla K. aid ..det blev både coldslaw ,potatismos ,hemgjord vaniljsås och hemgjorda maränger som för övrigt var första gången jag gjorde!!

I helgen ska jag prova på konsttycket att göra biskvier ,kom förbi på en fika på söndag om du har tid o lust så kan du ju få provsmaka ,kanske Emma vill se katten.

Liljorna är fortfarande fina!

Kram A

2011-11-15 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0